02 d’octubre 2011

Enhorabona Antonio, més de 100.000 visites

No voldria fer una tercera entrada al meu bloc, sense felicitar com ha fet aquesta setmana el Sr Joan Marc al Contrapunt en l'apartat "La Bústia" cita: "Felicitats Sr.Sanchez", al bloc de l'Antonio.
Em reafirmo en tot el seu contingut, gràcies al seu bloc rebem tot tipus d'informació del que succeeix a Martorelles i el seu voltant, amb la major objectivitat, claredat i neutralitat.

Ni més ni menys que més de 100.000 visites el seu bloc, tot un rècord !!!
També dir, que Antonio m'ha animat a crear el meu propi bloc, tema en què havia estat sempre molt indecís. Però al fi, em vaig animar.

Gràcies Antonio de seguir informant com ho estàs fent i pel teu suport prestat.

Per moltes visites més.

2 comentaris:

antondensi ha dit...

Gràcies pels teus comentaris, Jordi. Gent com tú, amb les teves opinions constructives, es la que fa que hi hagin tantes visites.
Endavant!!!
Antonio

bichopalo ha dit...

Un mostre del toreo es lo que es el senyor Antonio, un maestro! Sí senyor.