07 d’octubre 2011

Adeu a un geni i visionari, fins sempre Steve

M'agradaria només dedicar unes breus paraules i comentaris a la següent entrada del meu bloc, com respecte pòstum a la persona de Steve Jobs, i al millor visionari tecnològic i innovador dels nostres últims temps.
Una persona que va encarnar l'anomenat "American Dream" (somni Americà), i que ens a deixat tots un llegat tecnològic per a la nostra generació, i les futures. De moltes de les seves cèlebres frases que va dir en la seva vida em quedaria amb la següent:

<< Sóc aquí gràcies a un noi de 20 que fa alguns anys va tenir un accident de cotxe i va morir, però va ser generós. Espero que tots sigueu igual de generosos en les vostres vides >>.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Estic d'acord, era un innovador tecnológic i va portar un nou cambi el mon d'els ordinadors

antondensi ha dit...

Jo vaig passar-me als Mac i Iphone i només lamento no haver-ho fet abans.
Antonio

Adolf ha dit...

Com va passar amb Descartes, el temps li farà justícia per haver canviat el món amb les seves innovacions.